tisdag 30 september 2008

kom ge mitt inre ditt ljus

okej nu har jag pratat med min mentor om att byta. och han förtod:D jag som har varitså nervös. nu måste jag bara ringa till rektorn på mikael elias och bestämma en dag. det känns så tungt att lämna europaskolan. som att jag dissar alla:( jag kommer verkligen sakna alla sköna människor jag har träffat:( men om jag inte trivs på själva skolan ska jag väl inte gå där i 3 år och vara deprimerad...eller? men jag får ha en stor fest när jag fyller 16 med mina vänner från engelska skolan, europaskolan och mikael elias:) håller just nu på och läser wuthering heights(svindlande höjder på svenska) som är skriven av Emily Brontë och den är fett bra. fast den är gammal och så. den griper tag i en och är fylld med så mkt mörker och ondska. jag vill bara fortsätta läsa hela tiden. måste jobba lite på svenskuppsatsen nu. men vad skönt det är att inte behöva oroa sig över resten:) för snart r jag borta. jag räknar med att ha bytt inom 2 veckor. fast nu kommer säkert allting gå fel och jag kommer hata det på mikel elias... det skulle vara så typiskt! och då ligger jag efter på europaskolan:P aja svenskadags!...om jag orkar

2 kommentarer:

Anonym sa...

yay stor fest :D

Froste sa...

Kära lilla pessimist. Allt kommer gå strålande!! Tro mig, allt brukar lösa sig tillslut. Jag tror att det kommer bli superduperbra:-) Och, om inte är du alltid välkommen tillbaka till oss... :P Kramar! Ses imorgon! //Froste